Гадаадын иргэний оршин суух зөвшөөрлийн хүсэлтийг зөвхөн цахимаар хүлээн авч байна

Гадаадын иргэний оршин суух зөвшөөрлийн хүсэлтийг зөвхөн цахимаар хүлээн авч байна

📌Гадаадын иргэний оршин суух зөвшөөрлийн 7 төрлийн үйлчилгээний хүсэлтийг цахимаар хүлээн авч байна. Үүнд:

☑️оршин суух зөвшөөрлийн хүсэлт гаргах

☑️оршин суух зөвшөөрлийн хэлбэр өөрчлөх

☑️оршин суух зөвшөөрлийн сунгалт хийх

☑️оршин суух зөвшөөрлийн хасалт хийх

☑️паспортын мэдээллийн өөрчлөлтийг бүртгүүлэх

☑️оршин суух хаягийн өөрчлөлтийг бүртгүүлэх

☑️хаясан, гээгдүүлсэн оршин суух үнэмлэхийг дахин авах хүсэлт гарах зэрэг нийт 7 төрлийн үйлчилгээ багтаж байгаа бөгөөд уг цахим үйлчилгээг Гадаадын иргэн, харьяатын газрын https://immigration.gov.mn/mn/residence-permit/# цахим хуудаст хандаж авах боломжтой.

📌Оршин суух зөвшөөрлийн хүсэлт зөвшөөрөгдөж, хэвлэгдсэн талаар мэдээлэл авсан хүсэлт гаргагч гадаадын иргэн, хуулийн этгээд нь оршин суух үнэмлэхээ авахаар ирэхдээ визийн зөвшөөрөл, оршин суух зөвшөөрөл хүсэх үед гаргасан албан хүсэлт /өргөдөл/-ийг эх хувиар авч ирж, хураалгана.

📌Оршин суух үнэмлэхийг олгохдоо гадаадын иргэн нь өөрийнхөө хүчин төгөлдөр бичиг баримт, иргэн, хуулийн этгээдийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч нь байгууллагаас олгосон итгэмжлэлийг эх хувиар, өөрийн хүчин төгөлдөр бичиг баримтын хамт авчирч, оршин суух үнэмлэхийг хүлээн авна.