АНУ-ын агаарын тээврийн томоохон компаниуд зорчигчдод үйлчлэх журамдаа зарим өөрчлөлтийг оруулсан байна.
American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines, JetBlue болон Southwest авиа компаниуд үйлчлүүлэгчдэд үйлчлэх бодлогынхоо шинэчлэлтийг саяхан зарлалаа. Үүнд:
*United Airlines:
• Нислэг 3-аас дээш цагаар саатах бол хоолны ваучер олгоно.
• Нислэгийн компани нислэг цуцлагдсанд буруутай тохиолдолд зочид буудалд байрлуулна.
• Хэрэв компанийн гэрээт зочид буудалд ваучераар үйлчлүүлэх боломжгүй тохиолдол гарвал 200 ам.доллар хүртэлх нөхөн төлбөрийг нислэгийн компаниас олгоно.
*Delta Аirlines:
• Шөнийн (overnight flight) нислэг саатсан үед зочид буудлын өрөөгөөр хангана.
American Аirlines:
• Нислэгийн компани нислэг цуцлагдсанд буруутай тохиолдолд зочид буудалд байрлуулна.
• Давагдашгүй хүчин зүйлийн нөлөөнөөс /цаг агаарын таагүй нөхцөл гэх мэт/ шалтгалан онгоц саатсан, хойшилсон тохиолдолд зочид буудлаар хангахгүй.
• Зочид буудал руу болон зочид буудлаас унаагаар үйлчилнэ.
*Southwest:
• Нислэг цуцлагдсан тохиолдолд “Зорчигчийн хүсэлтийн дагуу” зочид буудлын өрөөгөөр хангана.
Доорх линкнүүдээс шинэчилсэн бодлогын дэлгэрэнгүй мэдээллийг хүлээн авах боломжтой:
American airlines – https://www.aa.com/homePage.do
Delta Air Lines – https://www.delta.com/
United Airlines – https://www.united.com/en/us
JetBlue – https://www.jetblue.com/
Southwest – https://www.southwest.com/
Эх сурвалж: https://www.cnn.com/…/us-airlines-new…/index.html